Wyposażamy Sklepy
Wyposażamy sklepy
Wyposażamy Biura
Wyposażamy biura
Wyposażane sklepy przez ABM
Realizacje

 

Wyposażenie Sklepów

Uchwyty cenowe – przydatne akcesoria do sklepu

odsłon: 554

Uchwyty cenowe – przydatne akcesoria do sklepu

23-03-2022

Akcesoria do sklepu takie jak uchwyty cenowe i klipsy ułatwiają prezentowanie informacji dla Klientów. Na etykietach i cenówkach umieścimy informacje dotyczące towaru. Takie jak nazwa produktu, cena (w tym cena jednostkowa) czy okres trwania promocji. Zobaczmy, jak skutecznie przekazywać informacje dzięki uchwytom.

W uchwytach zamontujemy głównie etykiety i cenówki. Umieścimy tam zatem informacje o cenie, kodzie towaru, krótkie hasła typu "Promocja" czy "Nowość". Z kolei w klipsach zaprezentujemy również nieco większe wydruki, takie jak plakaty reklamowe czy ulotki. To zatem miejsce na hasła reklamowe i opisy produktowe.

 

Uchwyty cenowe oraz klipsy na reklamę to przydatne akcesoria do sklepu odzieżowego czy spożywczego, ale i innych branż. Służą do oznaczania różnorodnego asortymentu, na przykład odzieży, warzyw i owoców, pieczywa, wyrobów mięsnych.

Uchwyt na etykiety będzie dobrym rozwiązaniem do oznaczania cen. Uchwyty cenowe mają pojedynczy klips lub magnes zamontowany na końcu nóżki. W uchwytach umieścimy uniwersalne cenówki, cenówki kredowe, etykiety.

Do prezentowania wydruków z informacjami służy klips z uchwytem na reklamę. Klips przeznaczony jest na większe wydruki, zatem dzięki niemu wyróżnimy specjalną ofertę sklepu. Plastikowy klips z wyciąganym uchwytem metalowym zamontujemy do skrzynki, stojaka na ubrania, półki regału, ramiona owalnego, rury. 

 

Proponujemy poniższe rodzaje uchwytów:

przezroczysty uchwyt z nóżką – o długości 11 lub 16 centymetrów. W uchwycie 16-centymetrowym możemy odpiąć element środkowy. W rezultacie zmniejszymy długość uchwytu. Nóżka jest ruchoma, zatem ustawimy uchwyt w wybranej pozycji.

przezroczysty uchwyt cenowy z magnesem – dzięki magnesowi na końcu nóżki przymocujemy uchwyt do metalowej powierzchni (np. półki metalowej, rury). Długość uchwytu wynosi 11 centymetrów. Ruchoma nóżka pozwala zmieniać kąt nachylenia uchwytu.

biały uchwyt cenowy – uchwyt o długości 15 centymetrów zamontujemy do półki sklepowe lub skrzynki. Górną część uchwytu możemy obracać w prawo lub lewo.

–  klips z uchwytem na reklamę  – szerokość uchwytu wynosi 20 centymetrów. Możemy regulować wysokość uchwytu w zakresie 22–60 centymetrów. Uchwyt z wydrukiem możemy przekręcać w prawą i lewą stronę.

biały klips z przezroczystym uchwytem na ramkę – umieścimy w nim plastikową ramkę. Górny uchwyt możemy przekręcać w prawą lub lewą stronę.

 

Prezentowanie cen jest ważne, ponieważ większość Klientów nie zakupi produktu, nie znając jego wartości. Z kolei hasła przecena, promocja czy wyprzedaż skutecznie przyciągają uwagę Klientów. Ważne, by informacje prezentowane w sklepie były czytelne, zrozumiałe oraz aktualne. Klient nie może mieć wątpliwości, którego produktu dotyczy dana informacja. Dlatego wydruki warto umieścić w dobrze widocznym miejscu, tuż przy produkcie.

Akcesoria do sklepu w ofercie ABM

« Powrót

Galeria