Wyposażenie Sklepów
System prowadzenia klienta | Wposażenie sklepów spożywczych

22-01-2014
Wskazuje kierunek poruszania się po sklepie - służy efektywnej organizacji przestrzeni sklepu, podnosi bezpieczeństwo i w dzisiejszych czasach coraz częściej stanowi niezbędny element wyposażenie sklepów spożywczych,
przemysłowych, outletów oraz wszystkich sklepów wielkoformatowych. W naszej ofercie kompleksowe rozwiązania przeznaczone do sklepów o zróżnicowanej powierzchni - bramki mechaniczne i elektroniczne (wyposażone w fotokomórkę lub radar), młynki wejściowe (kołowroty), słupki, przegrody, stoliki do koszy sklepowych wykonane z rury chromowanej w dwóch przekrojach fi 25 i 50 oraz liny w kolorze szarym (inne kolory na zamówienie). Rodzaj systemu dobiera się do powierzchni sklepu. Mniejsze sklepy o powierzchni do 100 m2 najczęściej nie są wyposażane w taki system – czasem właściciele instalują pojedynczą, otwieraną ręcznie bramkę sprężynową, która samoczynnie zamyka się tuż po wejściu klienta. W sklepach o nieco większym metrażu, wyposażonych w koszyki, wystarczająca jest pojedyncza bramka, specjalny stolik pod koszyki i przegroda ukierunkowująca ruch w sklepie. W sklepach wyposażonych w wózki sklepowe, odpowiedniejszy jest młynek wejściowy (kołowrót) i bramka do wózków. Tego typu system lepiej się sprawdza i kieruje ruchem klientów. Duże sklepy o powierzchni 300-500 m2 inwestują w systemy elektroniczne wyposażone w fotokomórki lub radar. Większość klientów chętniej wybiera elementy chromowane. W nielicznych przypadkach, gdy wynika to z całościowej koncepcji estetycznej sklepu, przygotowujemy elementy malowane. Są one wykonywane tylko na zamówienie. Najnowsza generacja systemów wejściowych sterowana jest fotokomórką, radarem, przyciskiem, zegarem, kartą magnetyczną. Zapewnia dużą ilość wariantów i gwarantuje optymalny wybór systemu odpowiedniego dla danego typu obiektu handlowego.
System prowadzenia klienta - ABM Wyposażenie Sklepów
Galeria