Wyposażenie Sklepów
Przedsiębiorstwo Fair Play 2008

15-12-2008
ABM wśród nagrodzonych firm - Certyfikat "Przedsiębiorstwo Fair Play 2008". Etyka i rzetelność mogą iść w parze - dn. 5 grudnia w Sali Kongresowej w Warszawie odbyła się Gala Finałowa XI Edycji Programu Promocji Kultury Przedsiębiorczości.
Program "Przedsiębiorstwo Fair Play" jest "inicjatywą stworzoną dla firm, które hołdując zasadom społecznej odpowiedzialności nie wahają się poddać obiektywnej weryfikacji niezależnej instytucji. Firmy, uzyskując certyfikat rzetelności wzmacniają swój wizerunek i prestiż. Certyfikat Fair Play jest czytelny nie tylko dla polskich partnerów, lecz również dla kontrahentów zagranicznych. Jest jasnym przesłaniem, deklaracją stosowania najwyższych standardów etycznych i rzetelności w działalności gospodarczej." Program "Przedsiębiorstwo Fair Play" to przedsięwzięcie realizowane na skalę ogólnopolską , w którym ocenia się wszystkie aspekty działalności firmy, m.in. sposób i styl prowadzenia firmy, a nie tylko jakość produktów i wyniki ekonomiczne. Celem Programu jest promowanie etyki w działalności gospodarczej rozumianej jako zespół norm rzetelnego postępowania we wzajemnych relacjach przedsiębiorców z klientami, kontrahentami, współpracownikami, społecznością lokalną a także władzą samorządową i państwową. "Ideą Programu jest zachęcenie wszystkich firm w Polsce do zachowań etycznych i wprowadzania stosownych zmian nie tylko w wewnętrznej organizacji pracy, ale także do kształtowania pozytywnych relacji ze społecznością lokalną oraz dbałości o środowisko naturalne". Program realizowany jest przez Instytut Badań nad Demokracją i Przedsiębiorstwem Prywatnym, a afiliowany przy Krajowej Izbie Gospodarczej.*
* z materiałów prasowych Programu "Przedsiębiorstwo Fair Play