Wyposażamy Sklepy
Wyposażamy sklepy
Wyposażamy Biura
Wyposażamy biura
Wyposażane sklepy przez ABM
Realizacje

 

Wyposażenie Sklepów

Akcesoria do biura – lista niezbędników

odsłon: 701

Akcesoria do biura – lista niezbędników

17-08-2022

Zamawiając akcesoria do biura, warto mieć pod ręką listę niżej. Dzięki niej w biurowym magazynku na pewno niczego nie zabraknie. Przedstawiamy listę akcesoriów, która będzie pomocna, jeśli zajmujemy się zaopatrzeniem biura.

Po pierwsze, niezbędne artykuły biurowe to oczywiście artykuły piśmiennicze. Takie jak długopisy, kolorowe zakreślacze i markery. Artykuły sprawdzonych marek gwarantują dobrą jakość tuszu i długotrwały okres użytkowania.

Wśród długopisów najbardziej klasyczne są długopisy niebieskie o grubości końcówki od 0,3 mm do 1 mm. Możemy wybrać długopisy z przyciskiem wysuwającym i chowającym wkład lub ze skuwką. Skuwka w długopisie chroni przed przypadkowym poplamieniem.

Z kolei zakreślacze ze ściętą końcówką w jaskrawych kolorach świetnie wyróżniają ważne fragmenty tekstu. Warto wybrać kilka kolorów markerów: żółte, pomarańczowe, zielone czy niebieskie.

Wśród markerów wyróżniamy na przykład markery suchościeralne, markery kredowe i markery permanentne. Dostępne są różne kolory markerów, które należy dostosować do koloru tablicy. Możemy wybrać też rodzaj końcówki – ściętą lub okrągłą.

Markery kredowe nadają się do pisania po tablicach kredowych, powierzchniach szklanych i plastikowych.  Markerów suchościeralnych użyjemy natomiast do pisania na specjalnych tablicach – suchościeralnych. Oba rodzaje markerów są pomocne przy zapisywaniu pomysłów, zwłaszcza podczas pracy zespołowej. Z kolei markery permanentne świetnie nadają się do pisania po różnych powierzchniach. W biurze często używamy ich podczas opisywania przesyłek.

W biurowym magazynku powinny znaleźć się wkłady do kubika oraz notesy samoprzylepne. Ułatwią one pracownikom sporządzanie szybkich notatek. Do drobnych prac biurowych niezbędne będą również taśmy samoprzylepne i kleje biurowe.

Obecnie wiele firm posługuje się dokumentacją w formie elektronicznej. W niektórych jednak nadal używa się dokumentów w tradycyjnej formie. Należy wtedy ułatwić segregację i archiwizację dokumentów. Zapewnijmy więc akcesoria takie jak dziurkacze do papieru i zszywacze. W przypadku zszywaczy nie zapomnijmy o zapasie pasujących zszywek. W celu tymczasowego spinania dokumentów zapewnijmy spinacze biurowe.

Firmowe dokumenty powinny mieć swoje stałe, bezpieczne miejsce. Przechowywanie dokumentów ułatwiają regały i szafy biurowe wyposażone w liczne półki. Przydatne będą segregatory, koszulki na dokumenty oraz klasyczne, białe teczki  zamykane na gumkę.

Do wysyłania korespondencji oraz przekazywania poufnych dokumentów zakupmy koperty. Na przykład koperty białe w różnych formatach. Być może w naszej firmie potrzebne są także druki akcydensowe? Jak na przykład książka kontroli przedsiębiorcy.

Gdzie natomiast kupować artykuły biurowe? Zamówienia najwygodniej robić w jednej, sprawdzonej firmie. Przy zamawianiu hurtowych ilości możemy ponadto liczyć na rabat.

Szeroki wybór akcesoriów do biura w ABM

« Powrót

Galeria